Podróże i turystyka
Brak produktów w koszyku

  



Kreowanie marek z pasją

Kreowanie marek z pasją Derek Day, Helen Edwards

Kreowanie marek z pasją

Kategoria: Zarządzanie i marketing
Producent: Oficyna Ekonomiczna

Liczba stron: 248
Format: 16.2x23.5 cm
ISBN: 83-7484-021-8

Cena: 52,50 zł
Produkt chwilowo niedostępny
* dodaj do ulubionych

W książce przedstawiono nowoczesne metody budowania silnej marki. Autorzy odchodzą od utartych zasad, zgodnie z którymi tworzone są marki o ograniczonej - przy obecnym szumie informacyjnym - sile oddziaływania na konsumenta. Proponują nowatorską metodę kreowania marek z pasją, które trwale zapadną w świadomość klientów. Metoda ta jest oparta na następujących założeniach:

- Stosowane obecnie praktyki zarządzania markami, niewolniczo podporządkowanezachciankom konsumentów, to droga prowadząca donikąd,
- Marki muszą być oparte na silnym związku emocjonalnym z klientami: markiz pasją to marki, które ludzie nie tylko kupują, ale do których się przywiązują.
- Marka musi być dobra w czymś, co jest dobre dla ludzi: marki z pasją sprawiają,że świat staje się lepszy.
- Marki muszą być silnie związane z nowoczesnym życiem i mocno osadzonew możliwościach firmy.

Publikacja zawiera ciekawe, sprawdzone w praktyce propozycje kreowania marki od podstaw oraz zmian w budowie funkcjonującej już marki. Jest oparta na wynikach zakrojonych na dużą skalę badań i wywiadów z liderami ponad 40 marek zaliczonych przez autorów do marek z pasją, takich jak Google, Innocent, Camper, Emirates czy Co-operative Bank. Wykorzystano w niej również informacje z BrandZ™, bazy danych zawierającej informacje o ponad 23 tysiącach marek.

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies i podobnych technologii, proszę zapoznać się z polityką prywatności platformy edukacyjnej eduskrypt.pl
ZAMKNIJ